onsdag 19 januari 2011

Introduktionskollo -check!

För ett par timmar sedan kom jag hem efter att ha varit på introduktionskollot på Barnens Ö tillsammans med mina nya klasskamrater och ett gäng fantastiska faddrar. Det har varit ett par riktigt roliga och aktiva dagar, så det var mycket skönt att få komma hem till sin egen lägenhet igen. Borta bra men hemma bäst, eller hur? :) Det var helt klart värt att följa med på kollot, varför jag rekommenderar blivande läkarstudenter på KI att i största möjliga mån försöka att delta. Jag är normalt sett inte så mycket för lekande, men de lekar och tävlingar vi hade på kollot var hur roliga som helst. Och maten var verkligen toppen! Nu är jag helt slut, fast på ett positivt sätt :)

Imorgon ska jag testa att ta pendelbussen hemifrån som går mellan Campus Huddinge och Campus Solna. Det värsta som kan hända är ju att jag kommer för sent på grund av trafiken, men det är bättre att göra det imorgon än till uppropet i måndags. Jag börjar redan vid 8.30 så det ska inte bli alltför sent ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar