söndag 10 februari 2013

Godkänd preklintenta!

Fick förra veckan det mycket trevliga beskedet att jag klarade den oerhört mödosamma preklintentan. Det känns alldeles fantastiskt! Nu kan jag äntligen fokusera till fullo på det som är här och nu och på det som komma skall. Vi har nu klarat av det första teoriblocket på tre veckor, och nu väntar istället tre veckors praktik. Först ut för min del är en vecka på njurmedicin, vilket jag tycker ska bli spännande och förhoppningsvis lärorikt. Jag har i helgen lagt några timmar på att läsa in mig på området så att jag i alla fall vet vad vissa begrepp innebär. Nu är det sovdags så att jag orkar ta in morgondagens alla nya intryck!

2 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS! har kollatin här flera gånger för att se hur det gick för dig, och hållt tummarna varje gång! :D

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt att ha klarat preklin! Grattis så mycket och njut ordentligt av klin!

    SvaraRadera